sâmbătă, 20 septembrie 2008

în găleată

Chiar vă interesează ce am făcut azi? Uite am stat în casă, am ascultat Barcarola în 60 de variante şi am făcut curat. Mi-am pus o basma pe cap ca să nu-mi intre părul în ochi şi am băgat aspiratorul prin toate cotloanele, am şters praful şi am aranjat pe birou că iar mi se strânseseră tot felul de hârtii şi hârtiuţe. Vreţi un subiect de bârfă? Nu mai făcusem curat de vreo lună şi se strânsese praful ca într-o criptă, trei centimetri pe centimetrul pătrat. Ei bine, da, sunt o puturoasă şi o îngălată. Mă complac în dezordine şi isterie. Şi printre astea, am citit un articol despre Qu'est-ce qu'un auteur? pentru că nu am găsit cartea nici până în ziua de azi.
Apropo de articole, mi-a plăcut mult de tot un interviu cu Eugen Negrici din Observator cultural pe care l-am citit joi în autobuz şi iar am uitat să cobor unde trebuie aşa că m-am întors două staţii pe jos.
Acum miroase a curat în cameră, ceea ce vă doresc şi vouă.

4 comentarii:

Anonim spunea...

1. tu pentru cine scrii de tot NE vorbesti?
2. ai cautat cartea si n-ai gasit-o?!? hmmm

Linxul lucid spunea...

pentru tine si pentru mine
ça fait déjà deux
deci poate folosi pluralul

Anonim spunea...

eu foloseam pluralul de majestate, dana...

pişcotar spunea...

iar eu foloseam pluralul de lezmajestate