sâmbătă, 2 februarie 2008

Leapşa pe citite

Primesc următoarea leapşă de la Simbad şi mă bucur că mai scot şi eu capul în lume, că mă mai bagă şi pe mine în seamă cineva, apoi răsfoiesc repede cartea de pe birou, care stă de-a dreapta mea şi mă apuc de copiat.


1.Ia cartea care este cea mai aproape de tine.

2.Deschide-o la pagina 123.

3.Gaseste a 5-a propozitie/fraza.

4.Posteaza pe blog textul următoarelor 4 propoziţii/fraze cu aceste instrucţiuni.

Pe pardoseala mării, stridiile execută dansul Sfântului Vitus, unele cu fălcile încleştate, altele cu genunchii dublu articulaţi. Muzica e împroşcată cu otravă de şobolani, cu venin de şarpe cu clopoţei, cu răsuflarea fetidă a gardeniei, cu scuipatul iacului sacru, cu sudoarea înţepătoare a moscului, cu nostalgia glasată a leprosului. Muzica e o diaree, un lac de gazolină, duhnind a gândaci de bucătărie şi a urină stătută de cal. Notele tărăgănate sunt spumele şi saliva epilepticului, sudoarea nocturnă a negrului excitat, drăcuit de evrei.

5. Nu îndrazni să scotocesti prin rafturi dupa cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”. Care rafturi?

6. Dă leapsa mai departe la alţi 6 prieteni.


Dacă tot ai apucat de-ai citit până aici... EŞTI !

2 comentarii:

Anonim spunea...

am nimerit pe un indreptar ortografic larousse. noroc ca are totusi peste 123 de pagini. nu are propozitii dar are intrari. a 5a intrare si cele ulterioare sunt: dysenterie, dyslexie, dyspnée, dyssocial

Anonim spunea...

Sa stii ca am intrat super usor in jocul tau.Pacat ca nu am avut mai la indemana decat o carte de critica.A cincea fraza ma informa de contributia lui Bolintineanu la dezvoltarea romanului, continuand pe acelasi ton si in urmatoarele la fel. Plictiseala...,dar asa mai apuc sa mai deschid si astfel de carti.Mai suflu praful de pe pagini deja ingalbenite de necitire:P