joi, 10 ianuarie 2008

Dacă tot stăm de vorbă...

Io sunt unul căruia nu-i place să scrie, dar pe care îl chinuie talentul - adică dacă nu scrie se simte foarte rău.
Simptome: greţuri, dureri de cap, anxietate, băutură, ţigări... Ei, aşa că m-am decis să-mi fac şi io blog, să intru în rându lumii (bună sau rea asta nu ştiu încă) şi să scriu ce mi-o veni poate, poate mă voi vindeca. E posibil ca boala mea să fie scriptomanie, dar la fel de bine ar putea fi scriptofrenie, scripotofrazie sau de ce nu scriptomanţie.
Vârsta: 20 şi ceva mai mult
Sex: din când în când
Ocupaţie: am zis deja (vezi profil)
Studii: terminate (şi care m-au cam terminat ca om, ce-i drept)
Idealuri: dărmate
În ultimii 5 ani am citit.
În următorii 5 ani promit.
Părerea altora despre mine: o persoană cu capul în nori.
Părerea mea despre mine: o persoana cu capul în căcat (aş fi putut scrie rahat dar nu se mai poartă, iar kkt e prea de 2 lei).
Opţiuni politice: beau cu dreapta şi scriu cu stânga
Ce vreau io de la vizitatorul acestui blog: să te ţii bine, că în viaţă nu călătoreşti niciodată cu centura de siguranţă

Şi acum că am făcut cunoştinţă vreau să mai adaug şi să sublinez asta: NU SUNT POET

Atât.

Un comentariu:

Rodica spunea...

eşti minunată....adică nu,eşti acidulată....sau poate chiar flambată....adică tot minunată!