vineri, 28 decembrie 2007

Bomboane de pom


Cu colinde de craciun, va dorim un an mai bun, si cu dragoste crestina sa primiti in dar lumina, zurgalai de flori de gheata sa va bucure de viata, mult noroc sa aveti in toate, la multi ani cu sanatate!


Noaptea magică a Învierii Domnului să vă aducă multă bucurie şi linişte în suflet. Moş Crăciun să vină cu sacul plin de minuni. La mulţi ani!


Fie ca sarbatoarea Craciunului sa va gaseasca aproape de familie si prieteni. Un Craciun fericit, liniste si armonie alaturi de ce dragi!


Nasterea Domnului sa va aduca iubire si belsug in casa, bucurie si liniste in suflet si nu in ultimul rand multa sanatate.


Craciun ferict si un an nou mai bun, plin de bucurii, de noroc, de liniste sufleteasca, in deplina sanatate.


LA MULTI ANI!, CRACIUN FERICIT! Multe impliniri si succese, sanatate si pterea de a depasi toate obstacolele


Cu colinde de Craciun, va dorim un an mai bun, si cu dragoste crestina sa primiti in dar lumina, zurgalai de flori de gheata sa va bucure de viata. Mult noroc s-aveti in toate, LA MULTI ANI CU SANATATE!

Craciun fericit cu multa sanatate si bucurii alaturi de cei dragi! Dumnezeu sa va binecuvanteze in aceasta zi sfanta.


Hristos S a nascut! Sa ai inima incalzita d iubirea Maicii Domnului si gandul inaltat in laudele ingerilor. Sarbatori frumoase.

Un comentariu:

Nimeni spunea...

Si uite ca am ajuns si la final, inceputului.Pentru cele aproximativ 5 ore in care ti-am parcurs toate textele inclusiv comentariile, ma simt dator mai ales pentru ca am facut-o in timpul serviciului, pentru care sunt platit cu 10 lei pe ora(sa-mi dai contul bancar sa ti-i trimit. Nu-mi place sa raman dator).Un simplu mi-a placut cred ca te va multumi mai mult decat orice aberatie critica a talentului tau.
Pana la urmatoarea lectura, toate cele frumoase din partea mea.