marți, 15 ianuarie 2008

2 x 7

Nu am mai ieşit din casă de vreo două săptamâni. Calendarul spune minţi, iar Brad Pitt, la 33 de ani, in Seven, începe să urle pe afiş: Oh God, oh... Sau sunt doar şapte zile de când stau în casă şi mă uit la filme? You lie! You lie! Nu mai pot ieşi din starea asta. Mă împut în hainele astea pe care nu le-am mai schimbat de nu mai ştiu când. Pătate de sos, de lapte, de propriile-mi scursuri. Down, down, down ! Sunt şapte zile de când stau în casă şi citesc bloguri. Şi trec de la unul la altul, de la o imagine la alta, de la frânturi de fraze, la alte frânturi de fraze, până nu mai înţeleg nimic, până obosc, până creierul meu se umple de vieţile altora, ale zecilor de necunoscuţi din lumea întreagă. Poze de familie, poze de călătorii, afişe, liste de preferinţe, melodii, strigăte de singurătate. Sunt şapte zile de când stau în casă şi citesc cărţi. Şi trec de la una la alta, de la Ion D Sârbu, la Shakespeare, apoi la Miller şi din nou la Sarbu, şi apoi la Mazilescu, până obosesc şi uit totul. Până adorm sub anestezia amară a culturii. Şi visez morminte împuţite, cortegii funerare şi gutui.

Niciun comentariu: