duminică, 7 decembrie 2008

mda

moto: într-o după-amiază

mă urc pe o scara rulantă. mă duc la un film prost, în mall
cobor o scară încolăcită. mă aşez pe jos într-o ceianărie din cotroceni

e lumină şi cald în mall. calci pe mochete albastre
e beznă şi frig în ceainărie. nu ştii pe ce calci

se cântă şi se dansează. e un film disney
se fute şi se bea ceai. e un local select

decembrie. iau un paracetamol dimineaţa şi seara
mănânc pe nedormite. dorm pe nemâncate

am început o carte despre anii '80. am desfăcut deja prima conservă
din când în când poţi vedea beculeţele de crăciun şi un elicopter

asta chiar aşa este. şi eu... pa

4 comentarii:

Anonim spunea...

vaai, ce urit vorbesti...

Nimeni spunea...

Fain scris!
"Urc,duc,cobor,incolacita,ceinerie,lumina,albastre,bezna,frig,canta,danseaza,fute,bea,decembrie,paracetamol,dimineata,mananc,dorm,carte,anii '80,beculete de craciun , elicopter, asa este,eu."
Miscare,forme,lumina,culoare,senzatii,timp,viata sunt incantat de noul stil, care aduce a timpurile noastre postmoderniste.

Linxul lucid spunea...

Incurci tandretea cu sexul.
nu facea nimeni sex in ceainarie.
dar daca asa iti place tie sa exagerezi...

Te saluta lopata suparata.

Anonim spunea...

nu cred ca exagerai cu langajul si cu concluziile in ceainarie
;)
si eu mananc pe nedormite si adorm pe nemancate, of...

te imbratisez si ma duc sa imi cumpar o conserva (hehe, pe prima am desfacut-o din toamna)