marți, 21 octombrie 2008

tandre firi

Nouă ni s-a spus asta, nouă ni s-a promis asta, noi am aşteptat...
Seniorul a ascuns ghiveciul cu trandafiri într-un mare dulap, în care nu mai era nimic altceva.
Nouă ni s-a inoculat ideea cum că va veni cineva şi ne va salva.
Foarte mulţi, printre care mă număr şi eu, am crezut că suntem pierduţi.
Şi cum, nu suntem pierduţi?
Doar câţiva luau totul în râs şi scriau panflete. Ei erau cu adevarat dintre cei pierduţi.
Probabil că şi asta ni se spusese.
De fapt, tot ce ştiam, ni se spusese de cineva.
Noi nu spuneam niciodata nimic, noi doar aşteptam.

5 comentarii:

Linxul lucid spunea...

hmm, e ceva putred in dulap
adica nu prea se vad ghivece cu trandafiri
decât daca sunt din aia micuti micuti
asa ca metafora ta e nitel cam subreda
In rest, daca tot ce stiam ni se spusese de cineva, inseamna ca toata stiinta noastra se bazeaza pe buna credinta a celui care ne spune.
Dar sunt de acord ca nu suntem atât de creativi, originali, independenti si liberi in gândire si alegeri precum ne închipuim!

Linxul lucid spunea...

NICI MACAR EU - buhuhuuuuu!!! bâzzz-bâzzzz

Linxul lucid spunea...

Dar totusi cred ca eu sunt creativa originala independenta si libera în gândire si alegeri!

Linxul lucid spunea...

Bineînteles este doar o închipuire!

Linxul lucid spunea...

Sniff sniff