marți, 21 octombrie 2008

sunt

Am primit leapşa cu SUNT de la Simina. Nu am răspuns repede, posibil să fi rămas chiar ultima, dar nu e intrecere, nu? Ceea ce urmează este o scriere mai veche.

sunt apa neagra în care ţi-am spălat ciorapii
sunt acul cu care ţi-am cârpit cămaşa la subraţ şi pantalonii în cur
sunt oala roşie cu toarte ruginite şi arse în care ţi-am gătit
de atâţia ani

sunt ligheanul cu lături din care ţi-am hrănit porcii
sunt ţarina care-ţi rodeşte primăvara după ce ai aruncat sămânţa
sunt cuvintele împleticite pe care le-nşiri la beţie
de atîţia ani

sunt durerea ta de picioare când stă să plouă
sunt parfumul femeilor cu care mă înşeli
de atîţia ani

sunt lupta pe care nu o vei da
sunt drumul pe care nu-l vei umbla
niciodata

Dau mai departe la Dana, la Marius si la cine mai are chef de a fi.

2 comentarii:

Anonim spunea...

dur, dur d'etre bebe...

Anonim spunea...

Apropo de poza ta, piscotarule, nu am decat o vorba:

PER ASPERA AD ASTRA!

Cat priveste leapsa: SUNT ce cred eu k sunt + ce cred altii despre mine, adik pana la urma NU sunt!

Bises