luni, 12 mai 2008

săptămânal gratuit de informare

Nu am mai scris de o bună bucată de blog. Nu am mai avut nici gaz, nici răgaz. Azi, după ce a mai ieşit soarele, s-au încărcat şi bateriile. O săptămână întreagă am alergat după filme: Cuşcuş cu chefal, Podul de flori, Piaza rea şi după regizori (recunoaşteţi personajele?).

Joi, am întâlnit în parcul de la Ateneu un mare pişcotar meloman care, după ce mi-a povestit o oră viaţa lui de ieri şi de azi, mi-a facut cadou toate ziarele şi revistele care se dau gratuit prin oraş, spre informarea norodului, şi m-a invitat să văd gratis, a doua zi, spectacolul de balet al Teatrului Imperial Rus - Ocazie unică în viaţă ! Plus că m-a invăţat cum să intru fără bilet la Ateneu şi la Sala Radio.

Vineri am mai pierdut o ocazie unică numită Romeo şi Julieta, dar am câştigat un film documentar la limita artisticului sau un film artistic la limita documentarului, la Studio, unde, flancată de Viorica Bucur pe dreapta şi de Dan Sociu pe stânga, am văzut Podul de flori. Îmi pare rău că am pierdut pişcotăreala de după, dar eram obosită. M-am ales cu un bujor, era să uit, pe care l-am primit la intrare.

Sâmbătă, am făcut poze cu regele - nu cel din ceară, galopând inert prin Piaţa Revoluţiei, ci chiar cu strănepotul lui, candidat şi el, în câţiva ani, la o statuie.

Duminică am recuperat o săptămână de necitit. Azi, o săptămână de nescris.

3 comentarii:

Anonim spunea...

heeeeeei! ce de sfaturi de piscotar adevarat!
dar cand te citesc imi dau seama de o maaare chestie: oricat de banala ar fi viata fiecarui om (a ta :d)), cand o povesteste pare legendara. Scrisul sau povestirea au puterea de a transforma cotidianul in studiu de caz antropologic sau psihologic. Poate din cauza ca te detasezi si te privesti ca un spectator.
Si cel mai fain e ca ne putem simti personaje in filmul propriei vieti (dar nu ma grabesc sa vad cum se termina prea curand).

Anonim spunea...

apropo de cei doi regizori:
cristian mungiu thumbs up
radu mihailescu/eanu thumbs down
dixi

Unknown spunea...

radu mihaileanu...