marți, 1 aprilie 2008

Ziua nebunilor

Scriam şi eu ca tot omul un text patetic pe blog. Subiectul: NATO. Deodată primesc un contact pe messenger. Mă întreb cine e persoana. Citesc pe litere. Nu-mi spune nimic numele. Încep discuţia.

EU: cine esti?
EA: BUNA ZIUUA
EA: SUNT X SI MI S-A DAT ADRESA DE CATRE DOAMNA Z IN LEGATURA CU UN POST LA BANCA LA DVS
EU: io nu am nicio banca
EA: LA BANCA UNDE LUCRATI
EU: io nu lucrez la nicio banca
EU: io stau in banca mea
EA: DA
EU: nu
EA: NU STIU CE SA MAI ZIC .PROBABIL A FOST O GLUMA
EU: de ce vrei sa lucrezi in banca?
EA: PENTRU CA pentru asta ma pregatesc si pentru ca vreau un post mai bun
EU: mai bun decat ce?
EA: decit in comert.asta se face pina la o anumita virsta
EU: crezi ca faci comert pana la o anumita varsta si apoi ai grija de bani la banca de la o alta varsta incolo?
EA: nu neaparat.acum am alte prioritati
EU: si de ce la o banca ?
EA: pentru ca termin facultatea de finante banci
EU: pai poti sa-ti schimbi meseria, nu e obligatoriu sa lucrezi pt ce te-ai pregatit
EU: de obicei lucrezi unde ai pile
EA: tocmai asta e problema ,ca nu am pile si imi doresc sa ofer copilului meu o viata linistita
EU: asta e si problema mea
EU: am sa incerc sa te ajut
EA: probABIL IN SITUATIA ASTA SUNT O MULTIME DE OAMENI DAR IMPORTANT E SA VREI SA O IEI DE LA CAPAT
EU: niciodata nu o luam exact de la capat
EU: ci de unde s-a rupt firul
EA: IN COMERT NU SE FACE CARIERA SI NICI NU ESTI APRECIAT LA VALOAREA TA
EU: crezi ca esti apreciat undeva?
EA: INTR-O OARECARE MASURA
EU: si tu te-ai multumi cu o oarecare masura?
EA: atita timp cit sunt lasata sa-mi vad de treaba ,da
EU: numai seful al mare face ce vrea
EA: asta se aplica oriunde,problema e sa nu fie mereu cu gura pe tine
EU: si crezi ca la banca - unde e maaare responsabilitate - nu va fi cu gura pe tine?
EU: mai mult iti va sufla in ceafa
EA: cred ca peste tot sunt responsabilitati dar daca vede ca-ti faci treaba poate te lasa in pace
EU: la ce banca vrei sa lucrezi?
EA: in anunt era vorba de piraeusbank
EU: in ce oras?
EA: a aparut anuntul in monitorul de botosani
EU: aha
EU: stai sa vad
EU: poate te ajut
EU: io am niste contacte din pitesti
EU: odata am primit un mail de la un tip care lucra la pireusbank
EU: in pitesti
EU: crezand ca sunt aceeasi persoana pe care o cauti tu
EA: dar eu sunt din botosani
EU of
EA: mai caut
EA: atunci nu e nici o problema ori a vrut sa scape de mine ori a fost pacaleala de 1 aprilie
EU: poate mai gasesc ceva
EA: nu stiu
EU: ideea e ca s-ar putea sa fii pe un drum
EA: si eu o sa caut in continuarte
EA: daca nu e azi o sa vina si la mine soarele
EA: alta data
EU: eu zic sa incerci la urmatoarea adresa
EU: eu@piraeusbank.ro
EU: mie imi tot vin CV-uri
EU: pt banca asta
EU: nu cred ca e tocmai o pacaleala
EU: ci o greseala
EU: probabil ca e o persoana care lucreaya acolo
EU: si o cheama ca pe mine
EA: totul e posibil in ziua de astazi
EU: in general, astia de lucreaya in corporatii au adresa de mail cu @numele corporatie.ro
EU: nu e profi sa-ti dai adresa de yahoo
EU: mai ales daca esti director
EU: si nici macar pilelor
EA: nu este dar probabil asa cunosti oameni noi
EU: sau asa incepi sa cunosti oamenii.
EU: intamplarea asta are ceva de CAragiale in ea
EA: eu sunt de parere ca oamenii se cunosc mai bine fata in fata mai ales pentru un post normal ar fi fost sa fie anuntati citiva pentru interviu
EU: eu sunt din Bucuresti, tu din Botosani, iar mail-uri ratacite mai primesc si din Ploiesti
EU: culmea
EU: tot de la piraeusbank
EU: grecii astia!
EA: rezolvarea ar fi sa va schimbati adresa de email
EU: te rog sa ma tutuiesti
EU: ca nu merit sa ma domnesti
EA: oricine merita orice
EU: chiar si bataie?
EA: bataia nu e o rezolvare
EU: dar e o culme
EA: culmea cui
EU: violentei
EA: nu sunt de acord cu violenta
EU: cine e? dar se practica
EU: sa stii ca ai putea lucra la o banca
EA: dar cind
EU: eu am lucrat o saptamana la Raiffeisen
EU: si mi s-a parut naspa
EU: las ca aveau cele mai curate wc-uri si dozator de cafea-ceai-ciocolata la discretie
EU: in rest nu era nimic la discretie
EA: oricum nu ma gindesc sa-mi umplu burta
EU: nici eu
EU dar macar spiritul merita
EA: de spirit ai grija in timpul liber.....daca ai
EU: si daca n-ai timp liber, nu mai ai grija de spirit ?
EA: acum se poarta
EU: cum ai tu grija de spirit?
EA: pe cit posibil citesc
EU: ce?
EA: macar o revista
EU: ce?
EA: lumea femeilor
EU: si cum e lumea femeilor?
EA: o lume a barbatilor
EA: toti dau din coate
EU: nu numai
EU: dau din fund, din picioare
EA: asa e
EA: din toate extremitatile

Pana aici. A fost sau nu o păcăleală, ce mai contează? Trăim cu toţii într-o lume a nebunilor.

3 comentarii:

pişcotar spunea...

am probleme cu enter-ul de aceea toate textele sunt scrise de colo colo. dati-mi si mie un enter, va rog !

Anonim spunea...

GENIAL!

Anonim spunea...

Da forward la e-mailurile ratacie, la persoana care trebuie. Poate iti faci pile la banca:P, mijlocesti angajarea unor oameni.