sâmbătă, 15 decembrie 2012

urechi de iepuraş


Ştii, mie nu-mi plac poeziile. De ziua mea, în loc de versurile alea ruginite puteai să-mi aduci o husă cu urechi de iepuraş pentru telefon, nişte căşti noi sau orice jucărică din asta. Şi mai rău decât o poezie este o poetesă trecută alintându-se ca o fecioară şi mâţâindu-se pe lângă tine. Iar tu să nu ştii cum să scapi de ea şi de cuvintele ei chioare.
Hai la o bere! De fapt nu am chef de bere, nu am chef de tine.
Aştept pe cineva care-mi va oferi urechi de plastic şi cu care vom schimba împreună mai multe baloane colorate şi poate chiar mai multe vieţi şi care-ţi va semăna puţin, numai că e opţiunea fără poezie.
La început prietenii vă vor confunda, dar se vor obişnui până ce tu şi aburelile alea nici nu veţi mai fi. 

3 comentarii:

Anonim spunea...

stii..exista si huse cu urechi de iepuras pentru telefon cu versuri inscriptionate pe ele..is bune?

Anonim spunea...

As dori sa ma contactezi pe jorge1@seoapp.ro, pentru o eventuala colaborare, daca esti dispus/a...

Unknown spunea...

Va invitam sa descoperiti simpaticele huse Rabito cu urechi de iepuras pentru Samsung Galaxy S3 sau cu urechi de pisica pentru iPhone 5/5S, precum si noile carcase cu buline pentru iPhone 5C, cu preturi incepand de la 32 RON!

https://www.facebook.com/accesorii.sicadouri