duminică, 17 ianuarie 2010

cinci

Miercuri au fost 6 grade. Joi au fost 4. Vineri, 2. Ieri, 0. Azi sunt – 2 grade Celsius.

Miercuri am purtat puloverul trandafiriu. Joi, pe cel alb. Vineri, unul grena. Ieri, vesta bleumarin. Azi mi-am pus jacheta gri.

Miercuri am aflat că Haiti nu este o insulă tropicală asaltată de turişti. Joi am fost în mall după reduceri. Vineri am stat toată ziua în pat bolind. Ieri am citi Degete mici. Azi m-a interesat Vermeer şi „decembrie 1989”.

Miercuri am revăzut La dolce vita. Joi am văzut Delicatessen. Vineri, Daisy Diamond. Ieri, Being there. Azi nu am văzut încă niciun film.

Miercuri soarele a răsărit la ora 7:49 şi a apus la 16:59. Joi, o echipă internaţională de astronomi a obţinut prima imagine a suprafeţei stelei Betelgeuse. Vineri, a fost Lună Nouă la ora 9:11. Azi luna se află la cea mai mare depărtare de Terra, la 406.431 km.

Niciun comentariu: