miercuri, 24 decembrie 2008

Betleem

vineri, 6 iunie 2008























6 comentarii:

Linxul lucid spunea...

Foarte misto palma cu religiile! Sunt de acord cu mesajul!
Dar Betleemul in mintea mea e mai rustic si neasfaltat, for Christ's sake!

Anonim spunea...

Betleemul este strabatut de ziduri, este ca un lagar foarte bine pazit.
In semn de protest, zidurile au fost pictate cu tot felul de graffiti-uri mai mult de catre artisti straini. Am fotografiat cateva.

Anonim spunea...

Pentru ca nu stiu altfel cum, mesajul urmator nu are legatura cu aceasta postare (hmmm, weird Romanian word), dar sa zicem ca are cu intreaga "activitate" (pompos, nu?):

Piscotarule, la un an de existenta virtuala, LA MAI MARE si LA MULTI ANI! Lasa baba aia sa arda, ca fara foc, nici fum nu-i!

Anonim spunea...

Multumesc pentru urarile de bine si de prosperitate in anul ce vine in blogosfera.
Nu am vrut sa marchez acest moment prin vreo manifestare speciala ci, din contra, am vrut sa treaca neobservat.
Dar se pare ca am fani destoinici carora tin sa le multumesc si pe aceasta cale pentru ca au venit, au citit si au comentat.
La multi ani, blogosfetnici oriunde v-ati afla!

Nimeni spunea...

La multi ani frumosi!

Anonim spunea...

a doua poza e wow wow wow,masinile moderne nu au ce cauta acolo

imi mai place foarte mult si fereastra

ce norocos ai fost piscotarule sa te preumbli pe acolo