sâmbătă, 22 martie 2008

... din grădină


Ca să nu cad într-o melancolie cât mine de mare care se manifestă prin paralizie, apatie şi murdărie, m-am dus după-amiază într-o plimbare prin Grădina Botanică. Am plătit 2 lei, bilet de student, deşi nu mai sunt student de cîţiva ani deja, dar 5 lei, bilet întreg, e prea mult totuşi. Grădina e mai îngrijită decât altădată, sunt flori de sezon şi copaci înfloriţi, păsări cântătoare şi raţe care se bălăcesc pe lac. Am făcut poze ca apucata, am mirosit toate florile, am admirat apusul printre crengile înmugurite... ce să zic, am alungat depresia printr-un surogat de natură urbană, minţindu-mă că sunt la munte undeva, că nu am nicio grijă, că totul merge din plin, că viaţa e frumoasă, iar noi suntem artişti. Dovada:






2 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoase poze!Frumos text!Frumos...dar pentru ca e primavara totul tindem sa devenim cu totii...mai frumosi!:P.Ce parere ai de faptul ca totul pare sa aiba pereche? Pana si o rata are drept insotitor un ratoi cu margele si picioare portocalii, conform opiniei unui celebru ganditor!:P

Anonim spunea...

vive les ratze!!! mac mac mac
hai sa iti zic un banc cu rate:
O rata intra intr-un bar...
Rata: Aveti paine?
Barman: Nu, imi pare rau.
Rata: Aveti paine?
Barman: Nu.
Rata: Aveti paine?
Barman: Doar ti-am spus! Nu!
Rata: Aveti paine?
Barman: Nuuu!
Rata: Aveti paine?
Barman: Nu, Nu, Nu, Nu, Nu, Nu, Nu, Nu, Nu, Nu!!!!!!
Rata: Aveti paine?
Barman: Daca indraznesti sa ma mai intrebi inca odata, iti bat ciocu-n cuie de bar!!
Rata: Aveti cuie?
Barman: Nu.
Rata: Aveti paine?